Ny rammeavtale for alarmer, varsling og hørselshjelpemidler
16-05-2017 av utmeldt brukerRammeavtalen er gjeldende fra 16.mai 2017.
Rammeavtalen åpner du via hovedinngangen for NAVs rammeavtaler på forsiden vår. Av praktiske årsaker er rammeavtalen delt inn i to visninger, slik at hørsel- og varslingshjelpemidler (post 1-25) og alarm- og varslingshjelpemidler (post 26-39) vises hver for seg.
Hvert produkt vil innen kort tid bli presentert med bilde, brosjyre og bruksanvisning. I tillegg til produktopplysninger vil du kunne se nærmere på behov- og kravspesifikasjonen og betingelsene for rammeavtalen, samt egne lister med tilbehør og reservedeler til produktene.
I hurtigoversikten finner du en liste over alle produktene i rammeavtalen sortert etter de ulike postene. Oversikten inneholder HMS-artnr som også er klikkbare slik at du kommer videre til mer informasjon om de enkelte produktene.
Opplysninger om produktene som har rammeavtale skal til enhver tid være i samsvar med det som er avtalefestet. Dette betyr at Hjelpemiddeldatabasen vil bli oppdatert fortløpende ved endring i avtalen.
Alle hjelpemidler som inngår i en gjeldende rammeavtale er merket med en liten NAV-logo etter navnet på produktet. Denne merkingen vises ved bruk av alle søkemotorene i Hjelpemiddeldatabasen.