Rammeavtale for hygienehjelpemidler
01-04-2015 av utmeldt brukerRammeavtalen gjelder fra 1. april 2015 og presenteres som post 13, 42 og 43 i gjeldende rammeavtale for hygienehjelpemidler.
NAV har tidligere inngått en rammeavtale for hygienehjelpemidler som trådde i kraft fra 1. april 2014. Det ble etterhvert nødvendig å utlyse et nytt anbud (anbudsnr 14/5693) for følgende poster i rammeavtalen:
- Post 13: Dusjkrakk - med høyderegulering og trekantet sete
- Post 42: Toalettforhøyer - fastmontert med armlener
- Post 43: Toalettarmstøtter - for montering på toalett
Rammeavtalen for alle hygienehjelpemidlene åpner du via egen hovedinngang for NAVs rammeavtaler på forsiden vår. Her kan du lese mer om rammeavtalens innhold og betingelser, samt finne lister for tilbehør og reservedeler til produktene i avtalen. Hurtigoversikten (kortversjon av rammeavtalen) er også oppdatert med klikkebare lenker som fører direkte til produktinformasjon i Hjelpemiddeldatabasen.
Opplysninger om produktene som har rammeavtale skal til enhver tid være i samsvar med det som er avtalefestet. Dette betyr at Hjelpemiddeldatabasen vil bli oppdatert fortløpende ved endring i avtalen. Rammeavtalen har en egen endringskatalog som du også finner her.
Alle hjelpemidler som inngår i en gjeldende rammeavtale er merket med en NAV-logo etter navnet på produktet. Denne merkingen vises ved bruk av alle søkemotorene i Hjelpemiddeldatabasen.
Gå direkte til rammeavtalen her