Hjelpemiddeldatabasen viser alle typer produkter som kan være aktuelle hjelpemidler, uavhengig av om disse kan gis via det offentlige, eller om brukeren selv må dekke utgiftene. De fleste hjelpemidler som lånes ut fra NAV Hjelpemiddelsentral finner du via hovedinngang på forsiden merket 'Rammeavtaler'.

Les mer om Hjelpemiddeldatabasen her

Nyhetsarkiv


Tittel og resyméUtgitt
Avtalen for madrasser forlenges fra 01.01.2019.
Avtalen for madrasser med trykksårforebyggende egenskaper forlenges til 31.12.2019.
28-12-2018
Avtalen for ørepropper forlenges fra 01.01.2019.
Rammeavtalen for ørepropper til høreapparater og tinnitusmaskerere forlenges til 30.06.2019.
27-12-2018
Avtalen for varmehjelpemidler forlenges
Avtalen forlenges fra 15.12.2018 til 30.04.2019.
13-12-2018
Ny rammeavtale for sitteputer
Avtalen trer i kraft 01.12.18 og gjelder sitteputer med trykksårforebyggende egenskaper.
01-12-2018
Tillegganskaffelse på hygienehjelpemidler
Fra 5. november er frittstående stellebord, vegghengt stellebord, badekar og dusjvogn på rammeavtale (post 15-18, Hygienehjelpemidler).
07-11-2018
Endring i rammeavtale for manuelle rullestoler
Avtalen med Langhøj Live Aps på levering av produktet Icon manuell rullestol opphører 31.10.18.
01-11-2018
Forlengelse av avtalen for høreapparater
Avtalen er forlenget til og med 30.05.2019.
04-10-2018
Forlengelse av avtalen for manuelle rullestoler
Avtalen for manuelle rullestoler og drivhjul med elektrisk motor er forlenget til 30.september 2019.
01-10-2018
Ny leverandør for elektrisk hev/senk kjøkken og bad
Det er inngått ny avtale med Puls AS i post 1 i avtalen for elektrisk hev og senk for kjøkken og bad..
29-09-2018
Avtalen for omgivelseskontroll forlenges
Avtalen forlenges til 31.08.2019.
07-09-2018

< 1 2 3 4 5 6 7 8 Neste>> Viser 11-20 av 80






Hjelpemiddeldatabasen eies av NAV Hjelpemidler og tilrettelegging.