Printer ikon
Ved bruk av Hjelpemiddeldatabasen godtas bruk av informasjonskapsler (cookies) til statistikk og funksjonalitet. Ok, fjern denne beskjeden eller les om bruk av informasjonskapsler.

Du er her: Forside | Nyhetsarkiv | Ny rammeavtale for kalendere og planleggingssystemer

Hjelpemiddeldatabasen viser alle typer produkter som kan være aktuelle hjelpemidler, uavhengig av om disse kan gis via det offentlige, eller om brukeren selv må dekke utgiftene. De fleste hjelpemidler som lånes ut fra NAV Hjelpemiddelsentral finner du via hovedinngang på forsiden merket 'Rammeavtaler'.

Les mer om Hjelpemiddeldatabasen her

Ny rammeavtale for kalendere og planleggingssystemer

01-03-2019 av Øyvind Langum

Avtalen trer i kraft 01.03.2019.

Du finner avtalen via inngangen "Rammeavtaler". Kalendere og planleggingsystemer presenteres med bilde, brosjyre, bruksanvisning og tekniske spesifikasjoner. I tillegg til produktopplysninger finner du lenker til egne lister for tilbehør og reservedeler.

Hurtigoversikten viser en kortversjon av rammeavtalen sortert etter postene. Oversikten inneholder lenker til informasjon om produktene

Opplysninger om produktene som er på rammeavtale skal til enhver tid være i samsvar med det som er avtalefestet. Dette betyr at Hjelpemiddeldatabasen vil bli oppdatert fortløpende ved endring i avtalen. En beskrivelse av eventuelle endringer finner du i "Endringskatalogen".

Alle produktene som inngår i rammeavtalen er merket med en liten NAV-logo. Vær oppmerksom på at det også kan være produkter i en produktserie som ikke er på rammeavtale. Dersom produktet ikke har NAV-logo eller en rangering, er det ikke på rammeavtale.

Kontakt oss på e-post dersom du har spørsmål: hjelpemiddeldatabasen@nav.no



Se rammeavtalen for kalendere og planleggingssystemer her


 
Relatert informasjon