Printer ikon
Ved bruk av Hjelpemiddeldatabasen godtas bruk av informasjonskapsler (cookies) til statistikk og funksjonalitet. Ok, fjern denne beskjeden eller les om bruk av informasjonskapsler.

Du er her: Forside | Nyhetsarkiv | Ny rammeavtale på hygienehjelpemidler

Hjelpemiddeldatabasen viser alle typer produkter som kan være aktuelle hjelpemidler, uavhengig av om disse kan gis via det offentlige, eller om brukeren selv må dekke utgiftene. De fleste hjelpemidler som lånes ut fra NAV Hjelpemiddelsentral finner du via hovedinngang på forsiden merket 'Rammeavtaler'.

Les mer om Hjelpemiddeldatabasen her

Ny rammeavtale på hygienehjelpemidler

19-06-2018 av Elin Berg

Rammeavtalen er gjeldende fra 20. juni 2018.

Du finner informasjon om produktene og selve avtalen via inngangen "Rammeavtaler" på hovedsiden. Fra denne siden finner du også lenker til følgende informasjon:

1. Oversikt over de 31 postene i avtalen
2. Leverandørinformasjon
3. Tilbehørsliste fra hver leverandør
4. Liste over reservedeler fra hver leverandør
5. Oversikt over tjenester fra hver leverandør
6. Endringskatalog hvor endringer i løpet av avtaleperioden beskrives
7. Behov- og kravspesifikasjonen (konkurransegrunnlaget)
8. Informasjon om selve rammeavtalen

Lenke til rammeavtalen


 
Relatert informasjon